Support

Reklamation – RMA

Vid insändning av felaktiga produkter till oss måste du följa nedanstående rutiner:

1. Ladda hem en reklamationsblankett härifrån.

2. Kontakta vår support för ett RMA-nummer.

3. Fyll i reklamationsblanketten och bifoga i paketet med den defekta produkten.

4. Adressera paketet till Foab Support, Foab Systems AB, Sankt Jörgens väg 8, 422 49 Hisings Backa.

 

 

Support

Självklart finns vi alltid här för att hjälpa dig. Har du frågor om ditt system är det enklast att i första hand kontakta din leverantör. Du är också välkommen att fylla i formuläret nedan.

 

*Namn

*Företag

*Epost

*Telefon

*Operativsystem

*Produkt

Problembeskrivning

Bifoga gärna en skärmdump om möjligt

*Hur ofta uppstår problemet?

*Har anläggningen fungerat felfritt tidigare?

*Hur vill du bli kontaktad?

*Prioritet

Snabb fråga för att visa att du är en människa 🙂

 

Support via telefon

Du kan också ringa till vår support. Om vi inte har möjlighet att hjälpa till just när du ringer så återkommer vi om du lämnar uppgifter till vår telefonist. Försök att beskriva ditt problem så utförligt som möjligt.

Supporten är öppen 8:00-16:00.
031-34 88 841